Merkenstrategie

 

Onze firma kiest resoluut voor de sterke merken, daar waar het kan. Ruim 90% van onze totale verkoop zit hem in sterke merken. Er is echter 1 groot verschil tussen bouwsector en de voedingssector als het op A-merken aankomt:  Daar waar U in de supermarkt moet bepalen of U voor een bekend merk of een huisprodukt gaat, kan U zich meestal laten begeleiden door de verpakking: als er verschillen zijn, staan ze er duidelijk op.

Bij de zogenaamde "huismerken" die onze firma voert, hebt U dit verschil niet. Want pas als een alternatief technisch nagenoeg gelijk is zullen wij de opname in ons gamma overwegen. Dus als U bij ons voor een huismerk gaat, hoeft U zich alvast niet af te vragen of U moet inboeten op kwaliteit.

Omdat de meeste merken waarvoor wij gaan niet alleen zorgen voor innovatie en service, maar omdat nagenoeg al onze huismerken geleverd worden door Belgische fabrikanten, of enkele net over de grens heen, zorgen zij ook voor een grote werkgelegenheid in ons land. Om deze en nog véél meer redenen zullen wij U altijd een sterk merk adviseren.

Vindt U van bepaalde gekende merken die wij aanbieden, bepaalde items toch niet terug: contacteer ons zeker, we doen dit om geen overaanbod op de site te creëren, maar uiteraard verkopen we van al onze merken wel het volledige gamma.